Kundupplevelse VS. Kundservice

1 year ago

Kundupplevelse och kundservice är två centrala aspekter inom företagsverksamhet som ofta förväxlas eller sammanblandas, trots att de spelar olika roller…

Syfte VS. Mål

1 year ago

Syfte och mål är två begrepp som ofta används inom planering och strategi, både i personliga och professionella sammanhang. Trots…

Logga In

1 year ago

Designmönster som används för att autentisera en användare genom att be dem om sina inloggningsuppgifter, vanligtvis ett användarnamn eller e-postadress…

Backlog

1 year ago

Inom agil mjukvaruutveckling representerar en backlog prioriterade arbetspunkter som teamet väljer att arbeta med under kommande utvecklingssprintar. Det är en…

Förkortningar i mail

1 year ago

I den snabbt föränderliga arbetsmiljön, där digital kommunikation blivit ryggraden i de flesta organisationers interna och externa interaktioner, har användningen…

Pitch Deck

1 year ago

Ett pitch deck är en kort presentation, ofta skapad med PowerPoint, Keynote, eller liknande programvara, som syftar till att ge…

Karusell

1 year ago

Karusell, även känt som bildspel eller slider, är ett populärt designmönster som används för att visa flera innehållselement, såsom bilder…

Förkortningar inom Kundnöjdhet

1 year ago

Kundnöjdhet är ett kritiskt mål för varje företag, oavsett storlek eller bransch. Att mäta och förstå kundnöjdhet är avgörande för…

ERP

1 year ago

Enterprise Resource Planning - eller ERP-system är programvaruplattformar som hjälper organisationer att hantera och integrera kritiska affärsprocesser. Genom att samla…

Interaction Cost

1 year ago

Interaktionskostnaden definieras som den totala ansträngningen som krävs av en användare för att utföra en uppgift eller uppnå ett mål…

This website uses cookies.